Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Myronenko S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Myronenko S. V. 
Capacity analysis of the street and road network of modern regional center [Електронний ресурс] / S. V. Myronenko, A. S. Wenger, S. V. Atmazhov // Праці Одеського політехнічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2016_3_6
Збільшення інтенсивності руху транспорту, зміна структури і швидкісних режимів транспортних потоків пред'являють усе жорсткіші вимоги до засобів керування і організації дорожнього руху для забезпечення необхідного рівня ефективності і безпеки останнього. Для вирішення цієї проблеми необхідно побудувати оптимальну за довжиною, щільністю й транспортно-експлуатаційними показниками вулично-дорожню мережу. Мета роботи - оцінка завантаженості й аналіз пропускної здатності вулично-дорожньої мережі сучасного регіонального центра. Всі дослідження й розрахунки в роботі авторами проведено на прикладі вулично-дорожньої мережі Приморського району м. Одеси (Україна). Для оцінки пропускної здатності було обрано декілька вулиць - транзитних артерій історичного центра міста. Саме по них відбувається рух до основного пасажиро- і транспортно-утворюючого вузла - залізничного вокзалу. Для оцінки пропускної здатності розглянутої вулично-дорожньої мережі використано методи натурних спостережень, тому що їх засновано на проведенні безпосередніх вимірювань характеристик дорожнього руху у різних місцях вулично-дорожньої мережі. Проведене дослідження дало об'єктивну картину найважливіших кореспонденцій. Проведено оцінку ступеня завантаження розглянутої вулично-дорожньої мережі, для чого обчислено розрахункову пропускну здатність багатосмугової проїзної частини. Аналіз отриманих даних показав, що стан потоку транспорту у досліджуваному районі щільно насичений. Вироблено рекомендації для вдосконалення організації дорожнього руху сучасного регіонального центру.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.954 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Myronenko S. V. 
Modelling of road traffic for traffic flow optimization of modern regional center as an example of Odessa [Електронний ресурс] / S. V. Myronenko, D. Gillis // Праці Одеського політехнічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2016_3_10
Сьогодні гостро стоїть проблема управління транспортними потоками, особливо в великих містах. Збільшення кількості транспортних засобів, як особистих, так і громадських, призвело до перевантаженості міських доріг, багатогодинних пробок, ускладнення руху пішоходів, збільшення кількості аварій і т.ін. Мета роботи - оцінка можливості застосування імітаційних моделей для розв'язання проблем аналізу і оптимізації транспортних потоків. Для досягнення поставленої мети в середовищі імітаційного моделювання розроблено базу даних транспортної мережі. Проблему аналізу і оптимізації транспортних потоків розглянуто на прикладі міста Одеси (Україна), проте отримані результати і рекомендації можуть бути легко адаптовані як для інших міст України, так і для міст більшості країн колишнього соціалістичного блоку. Особливості транспортних систем унеможливлюють побудову адекватної аналітичної моделі, яка б дозволила досліджувати варіанти управління цією системою і її характеристиками в різних умовах. У той же час імітаційне моделювання як метод дослідження подібних об'єктів є перспективним у розв'язанні цієї проблеми. Середовищем моделювання обрано пакет OmniTRANS як універсальний інструмент для моделювання дискретних, безперервних і гібридних систем. За допомогою програм OmniTRANS отримано модель дорожнього руху м. Одеси і інтенсивності руху транспортного потоку. У першому наближенні розглянуто і побудовано транспортну мережу центральної частини міста; без калібрування і імітації розроблено базу даних елементів транспортної мережі міста і показано, як вона може бути використана для розв'язання проблем аналізу й оптимізації транспортних потоків. Побудована з елементів створеної бази даних модель транспортної системи дозволяє змінювати ступінь детальності об'єктів і явищ, що моделюються, тим самим отримуючи моделі як макро-, так і мікрорівня.
Попередній перегляд:   Завантажити - 659.515 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kharchenko A. V. 
The role of chronic gastritis among precancerous diseases of the stomach [Електронний ресурс] / A. V. Kharchenko, V. S. Cherno, N. V. Kharchenko, P. M. Makarenko, I. V. Denysovets, T. M. Denysovets, S. G. Myronenko // Світ медицини та біології. - 2020. - № 3. - С. 238-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2020_3_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 684.393 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського